دستور پخت ماکارونی خانگی بدون تخم مرغ. پاستا با اسم رمز "ماکارونی خاکستری". رشته فرنگی زرد خانگی بدون تخم مرغ - دستور العمل اصلی

صفحه اصلی / نانوایی

پاستا کاربونارا بدون تخم مرغ به راحتی و ساده تهیه می شود. به همین دلیل است که این غذا بسیار محبوب است و تقریباً در منوی هر رستورانی یافت می شود. اگر وقت آزاد ندارید یا بعد از یک روز کاری طولانی خسته شده اید، پاستا کاربونارا ساده ترین گزینه برای شام است. می توانید آن را با بیکن یا ژامبون درست کنید و سیر تازه یا خشک را اضافه کنید و جایگزین کنید پیازسبز و پارمزان - پنیر سخت از هر نوع. تخیل آشپزی خود را محدود نکنید و خانواده خود را با غذاهای خوشمزه جدید خوشحال کنید.

هنگام تهیه کربونارا، باید بدانید که زرده مرغ در سس به هیچ وجه قابل پخت نیست، بنابراین اگر از کیفیت آن مطمئن نیستید. تخم مرغ، پس نیازی به استفاده از آنها ندارید! طعم ظرف عملا تحت تأثیر این قرار نمی گیرد.

بنابراین، بیایید آماده کنیم مواد لازمبرای تهیه اسپاگتی کاربونارا بدون تخم مرغ و شروع به پخت می کنیم.

آب نمک را در یک قابلمه بجوشانید و اسپاگتی را بسته به جهت بسته، حدود 6 تا 8 دقیقه بپزید.

پیاز را پوست بگیرید، در آب بشویید و به مکعب های کوچک برش دهید. در ماهیتابه گرم کنید روغن نباتیو خلال های پیاز را در آن تفت دهید تا قهوه ای طلایی شود و ظرف را روی اجاق قرار دهید.

در این زمان بیکن یا ژامبون را به صورت مکعبی، چوبی و ... برش دهید. به تابه اضافه کنید و 1-2 دقیقه دیگر با سیر خشک بپاشید.

در یک کاسه، رنده شده را مخلوط کنید پنیر سفتو خامه

برای انتقال اسپاگتی پخته شده به ماهیتابه از ظرف مخصوص آشپزخانه استفاده کنید.

سس را از کاسه بریزید، ظرف را نمک و فلفل کنید.

به آرامی هم بزنید و حدود 1 دقیقه بجوشانید.

پاستا کربونارا بدون تخم مرغ را روی بشقاب ها قرار دهید، با پنیر ریز رنده شده و سبزی های خرد شده بپاشید.

بلافاصله سرو کنید. روز خوبی داشته باشید!


آرد را در یک کاسه بریزید، نمک اضافه کنید. سپس به تدریج آب را اضافه کنید و با چنگال (یا چاپستیک) هم بزنید. وقتی تمام آرد داخل کاسه خیس شد، با دست شروع به هم زدن خمیر کنید تا یکدست شود (می توانید مقدار آرد یا آب را تنظیم کنید و در صورت لزوم مقدار بیشتری اضافه کنید).

*نسبت آرد و آب معمولاً 2 به 1 است (یا کمی آب کمتر از این نسبت).
اما چون از آنجایی که آردهای مختلف توانایی متفاوتی در جذب آب دارند، مقدار آن ممکن است کمی متفاوت باشد.
*اگر امکان استفاده از آرد با گلوتن بالا را دارید، از آن برای رشته فرنگی استفاده کنید. اگر نه، آرد گندم معمولی نیز موثر خواهد بود.
می توانید از غلات کامل نیز استفاده کنید.

خمیر باید خنک و سفت باشد، ورز دادن آن آسان نخواهد بود.
خمیر را به مدت 10-15 دقیقه خوب ورز دهید، باید صاف و نچسب شود.

*اگر ورز دادن با دست برایتان سخت است می توانید بعد از 5 دقیقه مکث کنید و 10 دقیقه خمیر را بگذارید و سپس ادامه دهید.

روی خمیر را با یک حوله مرطوب بپوشانید (یا آن را بپیچید فیلم چسبناک) و نیم ساعت بگذارید.
بعد یک وردنه بردارید و خمیر را با آن بزنید و حالت صاف تری به آن بدهید. با دست خمیر را به طرفین بکشید.

دوباره به شکل یک توپ جمع کنید، سمت صاف را به سمت بالا بچرخانید و به آن یک توپ منظم بدهید. نیم ساعت دیگر در فیلم یا زیر یک حوله مرطوب بگذارید.


سپس خمیر را به شکل یک لایه مستطیلی باز کنید. بسته به اینکه نودل نازک تر یا غلیظ تر دوست دارید، ضخامت آن ممکن است متفاوت باشد. من معمولا آن را تا حدود 3 میلی متر پهن می کنم، اما می توانید آن را ضخیم تر کنید.

*اگر فضای کافی برای پیشخوان دارید، می توانید خمیر را یکباره باز کنید. یا آن را به دو یا سه قسمت تقسیم کنید و هر کدام را جداگانه پهن کنید.

سطح خمیر را به خوبی با آرد پاشیده و خمیر را به شکل رول درآورید و سه تا چهار بار تا کنید. بعد از هر بار تا زدن، آرد بپاشید تا لایه ها به هم نچسبند.


در مرحله بعد، با استفاده از یک چاقوی تیز، پهن و بلند (ترجیحا با تیغه مستقیم، نه گرد)، رول خمیر را به نوارهایی با همان عرض برش دهید (من حدود 5-6 میلی متر دارم). بهترین کار برش با یک حرکت برش عمودی و سریع انجام می شود.
هر نوار بریده شده را با باز کردن آن به دقت صاف کنید (برای این کار فقط نوک آن را پیدا کنید و با دقت به کنار بکشید و سعی کنید این کار را بدون نیروی زیاد انجام دهید تا رشته ها زیاد کشیده نشوند).

نودل های صاف شده را با دقت روی سطح وسیعی از میز یا تخته، ورقه پخت، با آرد پاشیده شده قرار دهید. خود رشته ها را نیز می توان با آرد پاشید و شل تر گذاشت تا به هم نچسبند.


می‌توانید آن‌ها را بگذارید تا خشک شوند یا بلافاصله با تکان دادن آرد اضافی و ریختن رشته‌ها در آب نمک در حال جوش، آن‌ها را بپزید.
به خاطر داشته باشید که رشته فرنگی بدون تخم مرغ خانگی خیلی سریع پخته می شود.
رشته فرنگی من، کاملا نازک، به محض اینکه روی سطح آب شناور شد، آماده بود.

بهتر است رشته های آماده را فوراً از آب خارج کنید و یا با سس تهیه شده به ذائقه خود مزه دار کنید یا آب گوشت را اضافه کنید (تا در هنگام سرد شدن شروع به چسبیدن به هم نکنند).

KoCMoHaBT 22-07-2010 21:55

در زمان اتحاد جماهیر شوروی، ماکارونی "خاکستری" وجود داشت که اغلب توسط همه افراد ضد شوروی ذکر می شود.
این ماکارونی بدون تخم مرغ (فقط آرد و آب) درست می شد و ماندگاری آنها بسیار زیاد بود. می‌پرسم الان اینها را درست می‌کنند؟ مهم نیست که چند بار به فروشگاه ها نگاه کردم، همه جا پاستا با تخم مرغ بود.

ورونژتس 22-07-2010 22:51

من نمی توانم پاستا را از "آرد و آرد" تصور کنم. خوب، شما می توانید آن را انجام دهید، آن را امتحان کنید - چگونه پیش می رود.

چاقو خورد 22-07-2010 23:24

در AUCHAN بودند و هستند، اما من درباره "خواهد شد" اطلاعی ندارم. جستجو کنید و مانند آن، پیدا خواهید کرد.

ورونژتس 22-07-2010 23:31

ماکسیم اسمشون چیه؟

زنده کردن 22-07-2010 23:34

قهوه‌ای‌ها هم بودند و اتفاقاً، بله، در اوچان هم هستند، درست مثل دوران کودکی من برهنه، با خورش ارتشی.

ورونژتس 22-07-2010 23:42

نقل قول: در اصل توسط convive ارسال شده است:
قهوه‌ای‌ها هم بودند و اتفاقاً، بله، در اوچان، درست مثل دوران کودکی من، با خورش ارتشی، در لوله‌ها وجود دارد.

زنده کردن 23-07-2010 12:17



قهوه ای خریدم، خوردم، پختم. خوب آیا واقعاً در آنجا آرد و آب وجود دارد؟

نمی‌دانم، اما لحظه‌ای را به یاد می‌آورم که آن‌ها تنها کسانی بودند که در مغازه چیپس‌فروشی محلی بودند، احتمالاً به دلایلی من هم «سبک دریایی» می‌خوردم، یک غذای دوران کودکی‌ام، شاید بتوان گفت، بسیار خوشمزه. به طور کلی، من نسبت به ماکارونی و خورش بسیار محترمانه رفتار می کنم، حیف است که اغلب به من اجازه خوردن آن را نمی دهند.

عشایری 23-07-2010 01:16

بله، من این تنوع را به یاد دارم. مامان همیشه آنها را برای زمستان می برد تا پنجره ها را ببندد (البته نه ماکارونی، بلکه رشته های نازک کوتاه). آنها خیلی راحت و خیلی سریع به صورت خمیر در آمدند و خیلی محکم نگه داشتند.

مستقل 23-07-2010 02:11

کنجکاو

چاقو خورد 23-07-2010 02:14

هنوز وجود خواهد داشت

دنده 23-07-2010 02:55

مادرم بعد از خوردن انواع اسپاگتی گفت که این ماکارونی واقعی است...

Basic1975 23-07-2010 07:18


و ماکارونی خاکستری یا از آرد کم درجه تهیه می شود یا از آرد گندم تهیه نمی شود.

ماندگاری ماکرون ها یک مفهوم بسیار نسبی است. اگر بدون اشکال، در بسته بندی مهر و موم شده با سطح رطوبت مناسب باشند، پس از 50 سال می توان آنها را خورد.

gevex 23-07-2010 07:40

در مورد تجزیه پروتئین چطور؟
نه، 50 سال خیلی طولانی است. شاید 3-4 سال.

چرا 111 23-07-2010 08:52

آیا در آرد پروتئین وجود دارد؟) به نظر من فقط کربوهیدرات وجود دارد.

Basic1975 23-07-2010 09:10

در جایی در این بخش، موردی از یافتن یک قوطی خورش آلمانی مربوط به جنگ جهانی دوم، با یک صلیب شکسته روی قوطی شرح داده شد. خوردیم و همه چیز خوب بود. اگر گوشت آنقدر حفظ شده باشد...

WerWolf_X 23-07-2010 09:40

این موکورون ها چه خواهند کرد - غذای خشک. ذخیره شده که آنهایی که دیگران بسیار dokua هستند.
من خودم آنهایی را خریدم که قیمت آنها 6 روبل - 400 گرم بود، آنها را امتحان کردم - آنها عادی بودند، انبار شده بودند.

نقل قول: در مورد تجزیه پروتئین چطور؟

خشک شده! چند هزار سال است که مومیایی ها در اطراف خوابیده اند؟ ضمناً بهتر است گوشت را هم خشک و درمان کنید.
افزایش شدید وزن خشک و پوسیده نخواهد شد

پاپا کارلا 23-07-2010 10:23

نقل قول:
اگر پاستا "فقط آرد و آب" باشد، قطعا از گندم دوروم با کیفیت بالا تهیه می شود.
هنگام استفاده از گندم نرم با کیفیت پایین، از مواد افزودنی و رنگ های مختلف اتصال دهنده استفاده می شود، در غیر این صورت ماکارونی به سادگی از هم می پاشد و خرد می شود.
بنابراین، ماکارونی با کیفیت بالا فقط از گندم دوروم و بدون هیچ گونه افزودنی تهیه می شود.

پاستا را می توان برای مدت بسیار طولانی نگهداری کرد. من ماکارونی را بعد از 10 سال نگهداری خوردم - طعم آن طبیعی است، فقط زمان پخت غیر استاندارد می شود - شما باید آن را آزمایشی انتخاب کنید.

Basic1975 23-07-2010 10:32

توجه به مالک:
بنابراین ماکارونی «فقط آرد و آب» را می توان راهی برای حفظ آرد دانست. فقط به یک آسیاب نیاز دارید تا آنها را دوباره به آرد تبدیل کنید.

پاپا کارلا 23-07-2010 10:34

نقل قول: آیا در آرد پروتئین وجود دارد؟) به نظر من فقط کربوهیدرات وجود دارد.
گندم حاوی 8-15 درصد پروتئین است. هر چه محتوای گلوتن بالاتر باشد، به عنوان مثال. هرچه گندم سفت تر باشد، پروتئین بیشتری دارد.

KoCMoHaBT 23-07-2010 10:43

نقل قول:
مواد تشکیل دهنده روی ماکارونی خود را بخوانید. آنها همچنین ماکارونی "تخم مرغ" را جداگانه تولید می کنند، در اینجا آنها با تخم مرغ هستند.
و ماکارونی خاکستری یا از آرد کم درجه تهیه می شود یا از آرد گندم تهیه نمی شود.

90 درصد ماکارونی مدرن با تخم مرغ. این به این دلیل است که از آرد حاصل از انواع نرم گندم استفاده می شود (اگرچه فقط باید از انواع سفت استفاده شود).
به هر حال، ریشه مشکل ماکارونی شوروی بیش از حد پخته شده از آنجا رشد می کند.

Basic1975 23-07-2010 10:53

خوب، این بدان معنی است که یا سازنده در مورد ترکیب دروغ می گوید، یا من فقط با انواع سخت مواجه شدم. به طور دقیق تر، جایی که نوشته نشده که جامد است، من آن را نمی خرم. آنها به یک خمیر تبدیل می شوند - خوردن آن غیرممکن است.

پاپا کارلا 23-07-2010 11:21

نقل قول: آرد از انواع گندم نرم استفاده می شود (اگرچه فقط باید از انواع سفت استفاده شود).
در مورد نان معمولی هم می توان همین را گفت. آرد کم عیار با محتوای گلوتن کم اغلب استفاده می شود و نتیجه از طریق افزودنی های آشپزی حاصل می شود. سفید- به دلیل رنگ.

وینکسور 23-07-2010 13:47

چنین ماکارونی وجود دارد. به آنها کلاس دوم می گویند. کاملا خوراکی و پخته نشده است. من آنها را بهتر از معمولی دوست دارم. اگه عکس تو کمد باشه =)

من آنها را در فروشگاه عمومی (خوب، یک فروشگاه در روستای Kraypotrebsoyuz) وقتی پیش مادرشوهرم می روم بسته بندی می کنم، اگر حافظه خدمت کند، قیمت آنها حدود 30-32 روبل برای هر بسته است. من حدود یک دوجین از اینها را می خرم، برای یک سال کافی است.

مایک 1962 23-07-2010 13:56

وینکسور
نه، آنها به ضخامت یک مداد خوب بودند. خوشمزه... یا من کوچکتر بودم. (((

مستقل 23-07-2010 14:48

ماکارونی سوراخ دار، مخصوصاً برای اینکه تکه های خورش در فضای خالی گیر کند و غذای بیشتری وجود داشته باشد، کمونیست ها مخصوصاً اختراع کردند.

مایک 1962 23-07-2010 15:00

نقل قول: تمام پاستاهای شوروی کالیبر 7.62 بود

اتفاقا حق با شماست. و سیگار - 7.62، و سیگار - 9. یکسان سازی تولید. هر کارخانه تنباکو می تواند شروع به تولید کارتریج کند. و روی ماکارونی - باروت. جدی میگم

گروموزکا 23-07-2010 15:17

این یک داستان قدیمی است. با کولیس اندازه گیری کنید.

آقایان در مورد ماکارونی خانگی مخصوصاً خاکستری و ماکارونی فوق العاده ارزان در Auchan و Kopeechka... خزنده، غم انگیز، غیرقابل خوردن، تهیه شده از بی کیفیت ترین آردی که می توانید از آن پاستا درست کنید. این بحث ترجیحات خوراکی نیست، از نظر مواد و تکنولوژی یک مزخرف محض است. فقط بفهمید که هزینه این "غذا" چقدر است، اگر پس از بسته بندی، حمل و نقل و دسته ای از نشانه گذاری های مختلف، در خرده فروشی ما برای هر بسته 6 روبل هزینه داشته باشند؟

بزرگ شو 23-07-2010 15:34

ъموادی از ویکی پدیا - دانشنامه آزاد

پاستا (گاهی اوقات به سادگی ماکارونی) یک محصول بلند و فیبر مانند است که از خمیر تهیه می شود (معمولاً از آرد گندم و آب تهیه می شود). آنها معمولاً قبل از استفاده خشک و جوشانده می شوند. گاهی اوقات مواد دیگری به خمیر اضافه می شود، به عنوان مثال: رنگ (رب گوجه فرنگی، اسفناج، جوهر دهنه و غیره)، تخم مرغ.
اغلب اصطلاح "ماکارونی" فقط به محصولات خمیر خشک اشاره دارد. با این حال، برخی از فرآورده های خمیری که جوشانده می شوند، نه تنها از خمیر خشک، بلکه از خمیر تازه تهیه شده نیز تهیه می شوند (مثلاً رشته، گنوچی، بشبرمک). هیچ طبقه بندی کاملا دقیق، بدون ابهام و به طور کلی پذیرفته شده محصولات خمیر وجود ندارد.
در غذاهای مردم اسلاو، چندین غذای آردی وجود دارد که یادآور "ماکارونی" ایتالیایی است: رشته فرنگی، لازانکا، کوفته ها، استراپاچکی، کوفته ها.

طبقه بندی پاستا:
بر اساس ترکیب خمیر، آنها به محصولاتی که فقط از گندم دوروم تهیه می شوند و با افزودن تخم مرغ تقسیم می شوند.
بر اساس روش تهیه، بین محصولات تازه، معمولاً تخم مرغ، و محصولات خشک تمایز قائل می شوند.

پاستا اغلب ماندگاری طولانی دارد (اغلب بیش از یک سال)، بدون از دست دادن کیفیت غذایی و طعمی. آنها سرشار از کربوهیدرات و پروتئین هستند، به راحتی تهیه می شوند و در اکثر موارد نسبتاً ارزان هستند. برخلاف تصور غلط رایج که ماکارونی عمدتاً از کربوهیدرات (نشاسته) تشکیل شده است ماکارونی خوباز نظر محتوای پروتئین خیلی پایین تر از گوشت نیستند. فقط به برچسب آن نگاه کنید که نشان دهنده ترکیب و ارزش غذایی محصول است

________________________________

تا جایی که من متوجه شدم، ماکارونی خوب و مناسب فقط از گندم دوروم بدون هیچ گونه افزودنی مانند تخم مرغ تهیه می شود. اما همان محصولات ماکارونی خاکستری اتحاد جماهیر شوروی ظاهراً از آرد معمولی (احتمالاً آرد پخت) تهیه می شد، نه یکسان. حق بیمهچون در حین پخت (اگر کمی زیاد بپزید) به صورت رب در آمدند...

Apko74 23-07-2010 16:31

سیگار 7.62 سیگار 9 میلی متر، این یک داستان نیست

حالا در مورد موضوع
در روستا همسایه ای کشاورز است، 30 سال است که به این کار مشغول است و می گوید گندم دوروم در منطقه ما مشکلی ندارد.
ماکارونی از همه نوع گهواره درست می شود.
چیزی شبیه به آرد گندم، اگر از 50r برای 400 گرم و سپس ....

مستقل 23-07-2010 16:49

خب جهنم بذارید بجوشند، اگر شیر تغلیظ شده را در آن بریزید، در آب گل آلود زیاد به چشم نمی آید، اما اگر هنوز در تاریکی است و پنجره ها بسته است و شمع وجود دارد ... پس در واقع می شود. صدمه دیده

پاپا کارلا 23-07-2010 18:22

نقل قول: در اصل توسط winxor ارسال شده است:
چنین ماکارونی وجود دارد.
این ورمیشل خوب است زیرا از آرد دوروم تهیه می شود. این نوع آرد به طور سنتی برای تولید ماکارونی با کیفیت بالا استفاده می شود.

به طور کلی محصولات مکفا کاملا با کیفیت هستند. آنها برای تولید خود آرد را از گندم دوروم خریداری می کنند که در مناطق اورنبورگ و چلیابینسک کشت می شود.

چاقو خورد 23-07-2010 19:50

نقل قول: این بحث ترجیحات غذا نیست، صرفاً در مورد مواد و فناوری است

"من گربه ها را دوست ندارم - شما نمی دانید چگونه آنها را بپزید!"
نقل قول: فقط بفهمید که هزینه این "غذا" چقدر است، اگر پس از بسته بندی، حمل و نقل و دسته ای از نشانه گذاری های مختلف، آنها 6 روبل در هر بسته در خرده فروشی ما هزینه داشته باشند؟

ما پول را برای ایجاد و تبلیغ یک نام تجاری از بین می بریم. ولی در کل هیچی ما یک بسته از هر گونه می خریم، "آن را امتحان کنید و بنویسید."

آماتول 23-07-2010 20:47

نقل قول: در اصل توسط Gromozeka ارسال شده است:

آقایان در مورد ماکارونی خانگی مخصوصاً خاکستری و ماکارونی فوق العاده ارزان در Auchan و Kopeechka... خزنده، غم انگیز، غیرقابل خوردن، تهیه شده از بی کیفیت ترین آردی که می توانید از آن پاستا درست کنید. این بحث ترجیحات خوراکی نیست، از نظر مواد و تکنولوژی یک مزخرف محض است.


پس....
- ماکارونی صحیح ترین و خوشمزه ترین (و نه ارزان) است - گروه "A" فقط از به اصطلاح بلغور - گندم دوروم درست می شود
- ماکارونی رایج ترین است (در قیمت ساده) - گروه "B" از آرد پخت مرغوب تهیه می شود. خوشمزه بهترین از نظر نسبت قیمت به کیفیت.
- ماکارونی ارزان تر از بازار خودمان. نام تجاری - همان گروه "B"، اما با به اصطلاح. "نقص فنی قابل قبول"، اغلب خیلی سریع خشک می شود و منجر به ترک های کوچک روی سطح می شود. اگر همه چیز کاملاً بد نباشد (که توسط یک تکنسین با چشم تعیین می شود) با قیمت پایین به فروش می رسند.
- پاستا ارزان است. برای زنجیر و در کیسه های پلاستیکی بزرگ در بازارها. گروه "ب". یا از آرد پخت درجه 2 (کاملاً مزخرف، اما ارزان، بسیار سفید رنگ) یا از آرد "بازیافتی" - ضایعات آسیاب شده از ماکارونی با کیفیت بالاتر و ... خامه ترش، چیزی که در حین تولید از ماشین ها پاک می شود، تهیه می شود. راستش ایراد زمین بهتر است.
به طور کلی، شما نباید سعی کنید 10 کیلوگرم را با 30 روبل بخرید. خوب، به گروه پشت بسته نگاه کنید.
....با احترام معاون فنی ارشد کارخانه های پاستا مسکو

آماتول 23-07-2010 20:49

نقل قول: در اصل توسط KoCMoHaBT ارسال شده است:

90 درصد ماکارونی مدرن با تخم مرغ. این به این دلیل است که از آرد گندم نرم استفاده می شود.


برای پاستا با تخم مرغ به یک چسب بسیار گران قیمت به خط تولید نیاز دارید. لیاما به این ترتیب 3.5 یورو هزینه دارد

ورونژتس 24-07-2010 12:09

آماتول، یعنی آیا می توانید هر یک از موارد کم و بیش آبرومند را انتخاب کنید و نگران نباشید؟ آیا آنها حداقل یک سال دوام خواهند داشت (با حفظ یکپارچگی بسته بندی)؟ حدود شش ماه است که بسته‌هایی از انواع مختلف داشتم که باز نشده بودند. اخیراً آن را پختم - ماکارونی مانند ماکارونی است (و اکنون در زندان شام است).

آماتول 24-07-2010 04:37

نقل قول: در اصل توسط Voronezhets ارسال شده است:

آیا می توانید از آنهایی که ظاهر کم و بیش آبرومندی دارند استفاده کنید و نگران نباشید؟


در اصل، بله، اما بهتر است که گروه "الف" طعم بهتری داشته باشد

کنیازمیلوسلاو 24-07-2010 20:33

نقل قول: در اصل توسط Voronezhets ارسال شده است:
من نمی توانم پاستا را از "آرد و آب" تصور کنم.

حق با شماست، هنوز نمک در آنجا هست.

amba AK74 24-07-2010 21:29

در مورد آرد ما (نووسیبیرسک) میزبان یک ماراتن اتومبیل بودیم که در آن شرکت کنندگان باشگاه وسایل نقلیه خارج از جاده در امتداد مسیر تجاری شمالی قدم زدند. ساخت آن از قبل از انقلاب آغاز شد، اما به دلیل آن متروک شد. ماهیت آن اتصال رودخانه های سیبری با کانال ها و قفل ها و حمل بار از لنا به اروپا از طریق آب، بدون بار اضافی یا حمل بار بود. برای سدها از کیسه های آرد استفاده کردند، زیرا ... وقتی خیس شد خیلی محکم نگه داشت. بنابراین، در طول جنگ، ساکنان محلی چنین کیسه هایی را بیرون آوردند، آنها را شکستند و در زیر پوسته آرد مرطوب و سفت شده، آرد معمولی وجود داشت که آنها می خوردند. این برنامه از تلویزیون محلی پخش شد و اطلاعات مربوط به آرد با استناد به منابع محلی ارائه شد.

GOST R 51865-2002 چیست؟

باکره 24-07-2010 21:35

به هر حال، رولتون ها از چه چیزی ساخته شده اند؟ یا آنجا واقعا بد است؟

KoCMoHaBT 25-07-2010 17:41

نقل قول: آقایان در مورد ماکارونی خانگی مخصوصاً ماکارونی خاکستری و ماکارونی فوق العاده ارزان در Auchan و Kopeechka...

این در مورد Auchan نبود، بلکه در مورد آنالوگ های ماکارونی قدیمی شوروی بود.
اتفاقاً خاکستری ها پختن خیلی طول کشید و زرده ها به صورت خمیر در آمدند.

KoCMoHaBT 25-07-2010 17:50

نقل قول: گروه "ب". تهیه شده از آرد پخت درجه 2 (کاملاً مزخرف، اما ارزان، رنگ متفاوت بیش از حد سفید

خب تو بیهوده ای ماکارونی خیلی خوبی داشت دوران شوروی. پاستا به سبک سرمه ای با خورش فوق العاده بود.
از طرف دیگر، شما نمی توانید پاستا کاربونارا از آنها درست کنید - بنابراین ما اهمیتی نمی دهیم.

پاپیک 25-07-2010 21:40

در اواخر قدرت شوروی، یکی از دوستانی که در صنایع غذایی تحصیل کرده بود، گفت که به اصطلاح. ماکارونی "ایتالیایی" با ما در وجود چسب PVA در ترکیب آن متفاوت است ... نمی دانم چقدر درست است ...

کشتی هوایی 25-07-2010 23:03

چندی پیش پاستاهایی از این دست را در فروش دیدم. آنها مانند اتحاد جماهیر شوروی به نظر می رسند.

بیگ مکس 25-07-2010 23:36

همین اواخر، پس از خواندن این موضوع، در فروشگاه به طور خاص به ترکیب 7 نوع اسپاگتی (مکفا، چبیاکینسکی و برخی از موارد محبوب دیگر نگاه کردم، نام آن را به خاطر نداشتم زیرا چنین محصولاتی را نمی خورم) وجود داشت. هیچ کجا تخم مرغی وجود ندارد! حتی پودر تخم مرغ هم نیست، میگه آرد دوروم (---- اسم واریته رو مینویسن به نظر دوروم) نمک.

مستقل 25-07-2010 23:59

نقل قول: در اصل توسط Papic ارسال شده است:
در اواخر قدرت شوروی، یکی از دوستانی که در صنایع غذایی تحصیل کرده بود، گفت که به اصطلاح. ماکارونی "ایتالیایی" با ما در وجود چسب PVA در ترکیب آن متفاوت است ... نمی دانم چقدر درست است ...

صد هزار نفر، و همچنین تیغ ​​و سنجاق در آنجا گذاشتند تا کارگران شوروی را معلول کنند

© 2024 mkpdesert.ru -- پورتال خوشمزه - آشپزی